Регістрація | Вхід
Середа, 30.07.2025,

Комунальний позашкільний навчальний заклад

м. Кременчук
Меню сайту
Обьявления
26 травня в Об`єднанні дитячо-юнацьких клубів відбулось засідання педагогічної ради де підведено підсумки роботи за 2014 - 2015 н.р. та визначено основні напрямки діяльності на 2015 - 2016 н.р.

Навчально-виховна діяльність педагогічного колективу Об’єднання дитячо-юнацьких клубів за місцем проживання у 2014/2015 н.р. здійснювалась відповідно до вимог чинного законодавства.
Протягом навчального року відповідно до методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання учнівської молоді з урахуванням сучасних вимог було створено належні умови для розвитку і функціонування української мови, виховання шанобливого ставлення до неї, формування свідомого громадянина, гуманіста і патріота України.

Станом на 01.09.2014 р. клуби і гуртки Об’єднання були оптимально укомплектовані педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом. Але протягом року спостерігалась плинність педагогічних кадрів. У зв’язку з цим на кінець навчального року в Об’єднанні працює 26 клубів, зменшилась кількість навчальних груп гуртків.

Навчально-виховний процес в клубах здійснюють досвідчені кваліфіковані педагоги. Штатна чисельність педагогічних працівників складає 58 чол., з них:
- педагогів-організаторів – 30;
- керівників гуртків – 23, з них 3 – за сумісництвом;
- з вищою освітою – 40;
- з базовою вищою освітою – 1;
- мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» – 11 чол.;
- мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» – 1чол.
Якісний та віковий склад педагогічного колективу свідчить про те, що навчання та виховання в Об’єднанні здійснюються справжніми професіоналами, в яких вдало поєднується енергія молодості й досвід зрілості.

Усі педагогічні працівники мають відповідну освіту, працюють за фахом, результатом цього є високий рівень знань та умінь вихованців.
Протягом 2014/2015 н.р. було проатестовано 3-х педагогічних працівників. Два працівники – педагог-організатор та керівник гуртка Коба Г.О. та керівник гуртка Лизлова О.В. підтвердили кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» та 10-й тарифний розряд, керівник гуртка Домащенко А.В. – підвищила кваліфікаційну категорію. Два педагогічних працівники Андрущенко Т.А. та Плужник Д.М. пройшли курси підвищення кваліфікації у першому півріччі навчального року, 6 керівників гуртків та 4 педагоги-організатори пройшли перший, настановчий етап курсів підвищення кваліфікації в Полтаському обласному інституті післядипломної освіти у другому півріччі навчального року.

Значним кроком у навчальному процесі Об’єднання є узагальнення досвіду керівника гуртка образотворчого мистецтва «Барви» Каратаєвої Т.М., яка систематизувала та подала на огляд обласній та експертній комісям матеріали для присвоєння гуртку почесного звання «Зразковий художній колектив Міністерства освіти і науки України». (Т.М. зупиниться на цьому питанні детальніше)
В Об’єднанні визначена чітка структура методичної роботи, яка складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів: педагогічна рада, яка визначає основні напрямки і завдання, конкретні форми роботи педагогічного колективу та приймає рішення з основних питань діяльності Об’єднання; методичні об’єднання педагогів-організаторів та керівників гуртків, школа адаптації педагога-позашкільника, школа педагогічної майстерності.
Протягом року педагогічним працівникам надавались навчально-методичні консультації на нарадах, засіданнях методичних об’єднань та в індивідуальному порядку; координувались колективні форми і методи роботи та самоосвіти з підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення фахової підготовки педагогічних працівників; було організовано проведення відкритих занять та заходів, самопідготовки. Розроблено рекомендації для керівників гуртків та педагогів-організаторів щодо проведення заходів до Дня українського козацтва «Невмирущий дух козацький», рекомендації педагогу-організатору та керівнику гуртка, що розпочинає роботу в дитячо-юнацькому клубі, керівнику гуртка позашкільного навчального закладу, «Розваги під ялинкою», «Фізкультхвилинки – важливі розминки», систематизовано матеріали з досвіду роботи педагогів-організаторів щодо організації літнього відпочинку дітей та підлітків «Перлинки творчості».
Для того щоб методична робота дійсно сприяла вдосконаленню педагогічної майстерності педагогів, поліпшенню навчально-виховного процесу, адміністрація разом із головами методичних об’єднань визначали тематику педагогічних рад, методичних об’єднань.
Основне завдання сучасної освіти – формування творчої, інтелектуально розвиненої, ініціативної особистості, виховання свідомого громадянина. Педагоги Об’єднання свою роботу, самоосвітню діяльність підпорядковують цьому завданню і пов’язують із загальною проблемою, над якою працює Об’єднання! Педагогічний колектив Об’єднання працював над педагогічною проблемою «Роль педагога у виявленні, підтримці та розвитку творчого потенціалу особистості дитини в позашкільному закладі».

Творчі напрацювання, матеріали з досвіду роботи накопичуються в особистих папках педагогів. Облік участі в методичній та громадській діяльності веде сам педагог. Це дозволяє спостерігати ріст їх професійної майстерності.
У 2014/2015 н.р. плідно працювали методичні об`єднання педагогів-організаторів та керівників гуртків, щомісяця проводились інтерактивні наради, активну участь у підготовці та проведенні яких брали педагоги-організатори.
З метою вивчення методів подолання професійного стресу, стану напруженості, в річному плані роботи Об’єднання було заплановано та проведено семінар з елементами тренінгу для педагогів-організаторів та керівників гуртків «Запобігання синдрому професійного вигорання» за участі психолога ЦСССДМ Парахнич Л.О.
В Об’єднанні традиційно проводяться педагогічні ради на початку навчального року та по його завершенні, протягом навчального року педагогічні ради проводяться за необхідності . У цьому навчальному році були проведені засідання:
- «Плани та перспективи роботи ОДЮК на 2014/2015 н.р.». (Вересень)
- «Про затвердження навчальних програм» (протягом року).
Відповідно до річного плану роботи Об’єднання з метою розвитку творчих здібностей вихованців та виявлення обдарованих дітей у клубах протягом навчального року проводились тижні педагогічної майстерності керівників гуртків та педагогів-організаторів. Слід відзначити масове залучення вихованців до участі в проведенні цих тижнів.
З метою поширення і впровадження в практику навчально-виховної діяльності педагогічних працівників кращого досвіду роботи – ефективних форм і методів навчання, інноваційних технологій виховання особистості, підвищення психолого-педагогічної компетентності педагогів, в Об’єднанні у 2014/2015 н.р. було проведено обласне МО педагогів декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва.
Самоосвіта педагогічних працівників була організована за напрямками:
- огляд нормативних документів;
- знайомство з новинками психолого-педагогічної літератури, методичними рекомендаціями щодо організації навчально-виховного процесу.
На сьогоднішній день у педагогічному колективі передають досвід роботи молодим колегам 12 педагогів-пенсіонерів.
Педагоги-початківці об’єднані в Школу становлення педагога позашкільного навчального закладу, завданням якої є професійна адаптація педагога-позашкільника. В рамках роботи цієї школи проводяться відвідування відкритих заходів та занять, індивідуальні консультації щодо організації навчально-виховного процесу, шляхів подолання утруднень у роботі тощо.
Важливе значення для забезпечення процесу морального виховання є здійснення внутрішнього контролю, його якості, науковості. В ОДЮК здійснюється тематичний, фронтальний, попереджувальний види контролю. Минулого навчального року було здійснено контроль за:
- Правильністю ведення гурткової документації;
- Обліком дітей, які відвідують гуртки та клуби;
- Системою роботи педагогів, які атестуються;
- Станом виконання навчальних планів і програм;
- Станом виховної роботи;
- Обліком дітей пільгових категорій.
Матеріали, одержані під час здійснення контролю, висвітлювали, обговорювали на засіданнях МО, нарадах при директорові, педагогічних радах, узагальнювали наказами, контролювали. Така система внутрішнього контролю допомагає створити чітку, злагоджену систему роботи педагогічного та дитячого колективу у розв’язанні найголовнішої проблеми – виховання й озброєння вихованців умінням працювати самостійно. На недостатньому контролі перебуває питання організації роботи з обдарованими дітьми.
Протягом 2014/2015 н.р. системно здійснювався контроль за виконанням вимог щодо безпеки життєдіяльності дітей та підлітків під час навчально-виховного процесу в Об’єднанні.
Адміністрація ОДЮК разом із профспілковою організацією серйозну увагу приділяють роботі з охорони праці, забезпечують виконання всіх пунктів відповідних заходів. В Об’єднанні створено всі умови для успішної роботи педагогів, навчання та виховання підростаючої молоді.
Розроблені та виконувалися норми техніки безпеки й охорони праці відповідно до Законів України «Про працю», «Про охорону праці» тощо, вівся журнал проведення вступного, первинного інструктажів, оформлені стенди з правил техніки безпеки, перед початком та протягом навчального року всі працівники, вихованці спортивних та хореографічних гуртків пройшли медичний огляд.

Протягом 2014/2015 н.р. систематично здійснювався контроль за процесом навчально-виховної діяльності.
Робота Об’єднання спланована з урахуванням педагогічного досвіду колективу і відображала :
- якість освітнього процесу;
- умови для професійного зростання педагогів;
- досягнення позитивних результатів дитячого та педагогічного колективів у навчально-виховному процесі;
- впровадження інноваційних технологій, що ефективно впливають на виховання, розвиток, соціальну адаптацію дітей та підлітків, захист їхніх прав і законних інтересів.
Відповідно до Закону України «Про позашкільну освіту», навчання й виховання в Об’єднанні здійснюються в процесі навчальних занять та виховних заходів.
Протягом навчального року в Об’єднанні працювало 30 гуртків (83 групи) із середньою наповнюваністю 14 вихованців. Станом на 26.05.2015 – 28 гуртків (79 груп), якими охоплено 1160 дітей.

Педагогічний колектив у 2014/2015 н.р. спрямовував свою роботу на:
- підвищення результативності навчально-виховного процесу;
- підвищення професійної майстерності та розвиток творчості членів педагогічного колективу;
- збереження контингенту вихованців у гуртках та клубах;
- задоволення потреб талановитої та обдарованої молоді;
- здійснення диференційованого підходу до вибору форм і засобів навчання та виховання в умовах позашкільного закладу.
Одним із основних завдань соціально-педагогічної діяльності педагогічного колективу Об’єднання є соціальний захист дітей та підлітків міста, які мають можливість отримати освітні послуги позашкільної освіти за місцем проживання, що є важливим з огляду на велику кількість вихованців – дітей з соціально незахищених родин, а саме: малозабезпечених, багатодітних, соціально неспроможних родин, дітей з особливими потребами, які не мають можливості відвідувати заняття та гуртки, які діють в закладах, розташованих в інших частинах міста, та працюють на комерційній основі.
Педагогічні працівники Об’єднання прагнуть, щоб вихованці досягли успіху у різних сферах діяльності: навчальній, громадській тощо. Мета педагогів – допомогти особистості виявити та реалізувати закладені природою здібності. Адже, одне з головних завдань, яке має розв’язувати сучасний позашкільний навчальний заклад – навчити кожну дитину самостійно поповнювати знання, застосовувати їх на практиці. Для цього потрібно виробити у дітей загальні вміння навчальної діяльності: вміння мислити самостійно, організовувати, виконувати і контролювати свою роботу, доводити розпочату справу до кінця. Володіючи вміннями визначати мету, планувати роботу, організовувати її виконання, працювати з науковою літературою, відбирати потрібну інформацію з різних джерел, засвоюючи раціональні прийоми розумової діяльності, діти усвідомлено керують своєю навчальною працею.
У клубах працюють хореографічні та вокальний гуртки, гуртки декоративно-прикладного, образотворчого мистецтва, загальної фізичної підготовки, шахово-шашкові, гуманітарного та військово-патріотичного напрямку. Розподіл гуртків по клубах здійснено таким чином, щоб у кожному мікрорайоні працювали гуртки різних напрямків.
Навчальні плани та програми виконано на 98%. Проте, слід відзначити існування тенденції у роботі окремих гуртків, коли фактично виконувана робота на занятті не відповідає календарно-тематичному плануванню, що свідчить про неналежне ставлення керівника до організації навчального процесу протягом навчального року. На це слід звернути особливу увагу при плануванні роботи на наступний навчальний рік.
Навчальне навантаження керівників гуртків Об’єднання становить 18 годин на тиждень. Зменшувалось педагогічне навантаження за заявою працівників, або у звязку зі скороченням та об’єднанням навчальних груп через недостатню наповнюваність.
Навчально-виховний процес забезпечений програмами на 100%. Усі програми укладені на основі державних, з урахуванням вимог до навчальної програми, затверджені у 2014 р. Переважна більшість програм розроблена на кілька рівнів і років навчання. Винятком є програми гуртків керівників, які працюють перший рік (Калуцька Б.В., Коба Г.О., Остапенко С.О., Плужник Д.М., Фокіна М.А.). Дані програми потребують уточнень та доповнень з досвіду керівника та створення на їх основі розширених програм на кілька рівнів і років навчання.
Календарно-тематичне планування роботи гуртків здійснювалося відповідно до навчальних програм. Для цього було складено та перевірено календарно-тематичні плани, навчальні програми та здійснені записи у журналах. Перевірка засвідчила, що керівники гуртків дотримуються вимог до ведення документації: кількість занять відповідає обсягу годин, відведеному для навчального року, вся документація велася державною мовою.
Протягом навчального року забезпечувалися сприятливі умови для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку дітей та підлітків; обдаровані діти залучалися до здобуття позашкільної освіти з метою задоволення потреби у професійному самовизначенні та творчій самореалізації; удосконалювалася робота щодо вибору форм і методів співпраці з обдарованими дітьми.
Обдаровані, талановиті вихованці Обєднання були активними учасниками міських, обласних, Всеукраїнських, Міжнародних конкурсів та фестивалів, з ними проводилися індивідуальні заняття.
Значна увага приділяється підтримці творчо обдарованих дітей з особливими потребами. Щороку вихованці ОДЮК, що мають статус дитини з особливими потребами, беруть участь у міських, обласних та Всеукраїнських конкурсах, неодноразово ставали їх переможцями та лауреатами. Яскравим таким прикладом є вихованка гуртка образотворчого мистецтва «Барви» Ядрич Анастасія, творчості якої було присвячено виставку робіт у БДЮТ під час підведення підсумків міського конкурсу «Я мрію – я живу», а також виставку робіт під час проведення обласного семінару педагогів декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва.
Високо оцінюються на конкурсах і фестивалях різного значення і роботи інших вихованців ОДЮК.
Протягом 2014/2015 навчального року призові місця здобули вихованці керівників гуртків та педагогів-організаторів:

№ ПІБ керівника Рівні конкурсу
міський обласний всеукраїнський
1 Андрущенко Т.А. 3,
2 Горішня Н.М. 3
3 Домащенко А.В. 2, 3,
4 Задорожна М.В. 2,3, 2,
5 КаратаєваТ.М. 1, 3, 1,3, 2, 1, 1, 1, 2, 3, 1, 3, 1 1, 2, 1, 2
6 Литвиненко К.В. 1, 2
7 Лизлова О.В. 3, 3,
8 Рогожина Л.О. 1,
9 Сокур О.П. 1,
10 Фокіна М.А. 2, 1
11 Ховренко Є.О. 2, 3, 1, 1, 1, 1
12 Дружинін М.М.
13 Яцук Е.А. 1,
Аналіз результатів участі вихованців Об’єднання в міських, обласних, Всеукраїнських турнірах, конкурсах, фестивалях свідчить про те, що педагогічні працівники Каратаєва Т.М., Домащенко А.В., Андрущенко Т.А., Ховренко Є.О., Дружинін М.М., Яцук Е.А., постійно працюють над досягненням якісно нового рівня знань та умінь вихованців, їх удосконаленням. Не лише навчають дітей, а власним прикладом спонукають до досягнення певних творчих вершин. Так, керівники гуртків Андрущенко Т.А. та Каратаєва Т.М. цього навчального року взяли участь у обласному конкурсі мініатюр серед педагогів декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва позашкільних навчальних закладів. Робота Каратаєвої Т.М. відзначена грамотою та експонувалась на виставці в Галереї мистецтв м. Полтави.
Аналіз стану навчально-виховного процесу показав, що педагоги прагнуть підвищення якості навчання та виховання, проте не всі докладають до цього максимум зусиль.

Як результат методичної та практичної роботи педагогів, зростає із року в рік педагогічна майстерність педагога, підвищується рівень навченості, розвитку та вихованості дітей.
У роботі з дітьми педагогічні працівники дотримувалися вимог законів України «Про дорожній рух», «Правил пожежної безпеки», «Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу», нормативних документів управління у справах сім’ї, дітей та молоді виконавчого комітету Кременчуцької міської ради. Педагоги-організатори та керівники гуртків вчасно проводили з вихованцями інструктажі з ТБ, заходи з безпеки життєдіяльності в рамках місячника з ОП, щотижневі бесіди про збереження життя та здоров`я, про що записували до журналів з ТБ встановленої форми, планів педагогів-організаторів, гурткових журналів.
На належному рівні виконувалися заходи щодо здійснення санітарно-гігієнічного режиму в ОДЮК, профілактичних медичних оглядів вихованців спортивних та хореографічних гуртків, під час проведення спортивних заходів, вирішено проблему забезпечення первинними засобами пожежогасіння – вогнегасниками.
Отже, зважаючи на вищевказане, питання охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки адміністрацією Об’єднання тримаються на постійному контролі. Виконуються всі заходи, спрямовані на вирішення цих питань, які не вимагають значних коштів. Через недостатнє фінансування немає можливості вирішити ряд важливих проблем.
Стан дитячого травматизму знаходиться на постійному контролі. Облік нещасних випадків реєструється в журналах встановленого зразка. Всі випадки дитячого побутового травматизму з вихованцями обліковуються, профілактично-попереджувальна робота проводиться з дітьми, педагогами-організаторами та керівниками гуртків. Протягом навчального року травми з працівниками та вихованцями Об’єднання – відсутні.

Протягом року у культурно-масових заходах Об’єднання клубів та міста взяли участь близько 5000 дітей та підлітків віком від 6 до 17 років. Дозвіллеву діяльність організовують педагогічні працівники, робота яких покликана задовольняти індивідуальні запити й потреби вихованців клубів, розвивати здібності дітей, а в цілому сприяти самореалізації особистості. За своїм змістом дозвіллева діяльність є важливою стороною повноцінного духовного й фізичного формування особистості. У її процесі як правило інтегрується три аспекти: пізнавальний, виховний і розважальний. На реалізацію даних аспектів і направлена соціально-педагогічна діяльність Об’єднання дитячо-юнацьких клубів за місцем проживання.

Але поряд з цим виявлені й недоліки в роботі:
-недостатньою є робота керівників гуртків спортивного та хореографічного напрямків з вихованцями, їх батьками, щодо обов’язкового проходження медоглядів;
- порівняно невисокою залишається якість збереження контингенту вихованців у гуртках та клубах на кінець навчального року;
-суттєвого покращення потребує ведення гурткової документації, особливо – конспектів занять;
- на недостатньому рівні ведеться робота щодо вивчення педагогічного досвіду педагогічних працівників ОДЮК.
[/size]
Переглядів: 482 | Додав: Angelic1989 | Дата: 26.05.2015 | Коментарі (0)

22 травня були підведені підсумки виставки-конкурсу декоративно-прикладного мистецтва "Цей чарівний світ". Організатори конкурсу - Всеукраїнський благодійний фонд "Джерело Дніпра", метою якого є збереження та розвиток культурної спадщини, залучення більшої кількості обдарованих дітей до кращих традицій народного мистецтва.

На конкурсі було представлело понад 150 робіт, наданих загальноосвітніми та позашкільними навчальними закладами. Педагоги Об`єднання представили 16 робіт, 6 з яких відмітили, як найкращі!

З великим задоволенням вітаємо:

1.Марченко Анастасію - І місце (керівник Литвиненко К.В.)

2. Дика Марина - І місце (керівник Горішня Н.М.)

3. Яворська Катерина - І місце (керівник Фокіна М.А.)

4. Явтушенко Софія - І місце (керівник Фокіна М.А.)

5. Якубенко Ольга (керівник Андрущенко Т.А.)

6. Гірич Анастасія (керівник Каратаєва Т.М.)

Дякуємо нашим майстриням та вихованцям за роботу!

 

 

 

Переглядів: 369 | Додав: Angelic1989 | Дата: 26.05.2015 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Календар
«  Травень 2015  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Аудіоплеєр